Η βάπτιση της Χριστινούλας μου…


Γεννήθηκε στις 24 Ιουλίου 2011 που συμπτωματικά ήταν της Αγίας Χριστίνας, δεδομένου ότι το όνομα το πήρε από τη γιαγιά της Χριστίνα.

Δύο μήνες πριν τη βάπτιση… 22 Απριλίου 2012……..

…………..και ενώ είχα ακόμα άδεια μητρότητας αποφάσισα να φτιάξω μόνη μου τα προσκλητήρια και τις μπομπονιέρες. Ύστερα σκέφτηκα να φτιάξω και τα μαρτυρικά και κατέληξα να τα κάνω όλα μόνη μου. Μόνο τα γλυκά δεν έφτιαξα. Από γνωστό φούρνο-ζαχαροπλαστείο πήρα κυπελάκια φραουλίτσα με προφυτερόλ «τέλεια». Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με το αντικείμενο που δεν μου ήταν καθόλου κουραστικό, παρόλο που είχα και τη μπουμπού κατά αποκλειστικότητα.

Το προσκλητήριο το τύπωσα σε ρυζόχαρτο αφού συνδοίασα τις εικόνες και το κείμενο. Την πριγκίπισσα νεράιδα τη βρήκα στο διαδίκτυο αλλά άλλαξα  τις αποχρώσεις γιατί δεν φαινόταν καλά. Το ρυζόχαρτο έχει αυτό το μειωνέκτημα: θέλει έντονα και σκούρα χρώματα. Η πουά μπουρντούρα ήταν μία εικόνα και την έβαλα πάνω κάτω. Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε αρκετά. Ρομαντικό και πολύ πολύ κοριτσίστικο.  Μου πήρε αρκετή ώρα αλλά άξιζε τον κόπο…

Το κείμενο είναι δικής μου έμπνευσης:

«Είμαι μία πριγκίπισσα με μαγικό ραβδάκι

και θέλω να μου δώσετε ένα ονοματάκι.

Στη βάπτισή μου σας καλώ

και τις ευχές σας εγώ ζητώ.»

Το παραπάνω έντυπο το έδεσα σε ρολό μαζί με κορδέλες και χάντρες από μία κορώνα, καθώς και το καρτελάκι για το κέντρο…

Το θέμα της βάπτισης…………

………..ήταν η πριγκίπισσα νεραϊδα. Η μπομπονιέρα είναι κρεμαστή με μπρελόκ νεράϊδα. Καταρχήν έφτιαξα τα μπρελόκ και τα έδεσα μαζί με κορδέλες από χοντρό κορδόνι. Έπειτα έδεσα τα κουφέτα ένα ένα…(καταλαβένεται τί σημαίνει αυτό…περίπου 500 κουφέτα). Τα κουφέτα είναι με σοκολάτα Χατζηγιαννάκη, τυλιγμένα με οργάντζα.

Για μαρτυρικά έδεσα σε παραμανούλα σταυρουδάκια (κλασικά)…

Με σατέν ύφασμα και φαρδιά δανδέλα έραψα μαξιλαράκι για μαρτυρικά και καρφίτσωσα 150 μαρτυρικά (πολλά, αλλά δεν ήξερα ότι γίνονται λιγότερα)…

Από τα υλικά που είχα για τις μπομπονιέρες μου περίσεψαν κάποια και σκέφτηκα να φτιάξω μαρτυρικά βραχιολάκια για τα παιδάκια ώστε να μην έχουν κίνδυνο να τσιμπιθούν με την παραμάνα…

Η διακόσμηση της βάπτισης είχε ως εξής…

Το στρόγγυλο καλάθι το στόλισα με λαχανί και φουξ κορδέλες και έβαλα τις παιδικές μπομπονιέρες: ξύλινα παιχνιδάκια που έδεσα επάνω γλυφιτζούρια τυλιγμένα με οργάντζα και στις γυάλες έβαλα σακουλάκια που τα γέμισα με ζαχαρωτά και κουφέτα για τα παιδάκια…

Στα κάγκελα βάλαμε μπαλόνια που σχημάτιζαν λουλούδια και στις σκάλες ρίξαμε λευκή γάζα με ροζ τούλι και φαναράκια στα οποία έδεσα επάνω φαρδιά λευκή οργάντζα και νεράϊδες κουκλίτσες. Βέβαια τις σειρές τις ήθελα πιο κεντρικά αλλά δεν το προέβλεψα.

Ετοίμασα ένα στεφάνι με κορδέλες και πεταλούδες που το κρεμάσαμε από ένα κλαδί μέσα στον κήπο…

2 σχόλια (+add yours?)

  1. Popi
    Jul 18, 2014 @ 01:11:19

    Καλησπέρα συγχαρητήρια όλα πρέπει μα ήταν πολύ ωραία !! Ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις κάπου σε αρχείο το προσκλητήριο σου…. Μου άρεσε πολύ κατι τέτοιο θέλω να κάνω και εγω…. Θα μπορούσες να μου το στείλεις ?

    Απάντηση

  2. Popi
    Jul 25, 2014 @ 08:26:10

    Γεια σου Φενια σου έχω στείλει μήνυμα στο e-mail σου…δεν ξερω αν το πήρες ….

    Απάντηση

Σχολιάστε

moonlight & starshine

Handmade Arts & Crafts

tsoupress

...τα κανουμε όλα με στυλ! / We love doing everything in style!

Στολισμοί γάμου και βάπτισης

Όλοι οι στολισμοί γάμου και βάπτισης στην Θεσσαλονίκη!

ΕΦ Amorè

Χειροποίητα Είδη Γάμου - Βάπτισης

Shareyourlikes

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

Nicollie.nl

Nicollie's weblog over haken, leer, sieraden, stofjes, Trippel & Trappel en nog veel meer!

Artandcreations

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ

Just another WordPress.com weblog

Η τέχνη της Σοφίας

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

Handmade by Elisavet

Χειροποίητες δημιουργίες

Craft Fairies

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

Jasa Fotocopy Murah di Jakarta

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

a few pretty things

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

HANDMADE BAGS BY RIRI

Χειροποίητες δημιουργίες.Handmade art objects.

